021-44124850

تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک دیپلم

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 27 فروردین 1403 در ساعت 43 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کانادا در سال های اخیر به مقصد بسیاری از افراد برای مهاجرت تبدیل شده است. یکی از روش های مورد توجه افراد، اخذ ویزا تحصیلی کانادا و همچنین تحصیل پزشکی در کانادا است که بعد از اتمام تحصیلات میتوانند در بازار کار کشور کانادا شروع به کار کنند و همچنین اقامت دائم کشور کانادا را به دست آورند. با توجه به اینکه کشور کانادا از سطح دانشگاهی بالایی برخوردار است و آینده شغلی خوبی برای پزشکان در این کشور فراهم است، بسیاری از متقاضیان علاقه مند به تحصیل در کشور کانادا هستند.

شما میتوانید جهت بررسی پرونده و دریافت مشاور های تخصصی از مشاوران ارشد موسسه بین المللی راد به ما تماس بگیرید.

متقاضیان مهاجرت تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک دیپلم، باید دارای معدل تحصیلی مناسب دیپلم باشند. برای تحصیل در رشته های علوم پزشکی دارا بودن نمرات مناسب و ریز نمرات دروس زیست شناسی، شیمی، فیزیک و ریاضیات بسیار حائز اهمیت است. یکی دیگر از شرایط تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک دیپلم، عدم وجود وقفه و گپ بیشتر از سه سال از زمان اخذ مدرک دیپلم است، در غیر این صورت این مورد برای کشور کانادا مورد قبول نخواهد بود.

 

در این مقاله با مطالب:

  • شرایط تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم
  • مهاجرت تحصیل پزشکی با مدرک دیپلم به کانادا امکان پذیر است؟
  • تحصیل پزشکی در کانادا و اخذ ویزا تحصیلی کانادا
  • آیا ویزا تحصیل پزشکی کانادا با مدرک دیپلم به اقامت دائم کانادا ختم میشود؟
  • مدارک لازم برای تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم
  • تحصیل در مقطع کارشناسی کانادا با مدرک دیپلم
  • تحصیل در دوره پزشکی کانادا با مدرک دیپلم
  • تحصیل پزشکی در کانادا چند سال است؟
  •  تحصیل در کالج های کانادا
  • تحصیل با مدرک دیپلم در دور کوآپ کانادا
  • تحصیل در کانادا با معدل پایین دیپلم
  • بورسیه دانشگاهی کانادا برای متقاضیان با مدرک دیپلم
  • ویزا همراه متقاضیان تحصیل در کشور کانادا
  • کار پس از فارغ التحصیلی در کانادا
  • اخذ تابعیت کانادا
  • سوالات متداول درباره مهاجرت تحصیلی به کانادا و ویزا کاری کانادا

بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

شرایط تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم

همانطور که گفته شد، تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک دیپلم دارای شرایطی است که بسیار اهمیت بالایی است. مانند معدل بالای دیپلم، عدم وجود وقفه بیش از 3 سال بین اخذ دیپلم و زمان مهاجرت، داشتن مدارک ریز نمرات و همچنین نامه تمکن مالی برای زندگی در کانادا را باید دارا بود. پس حتما به مدارک لازم دقت نمایید و در زمان ارائه مدارک برای اخذ ویزا شرایط را رعایت فرمایید.

 

مهاجرت تحصیل پزشکی با مدرک دیپلم به کانادا امکان پذیر است؟

متقاضیان با دارا بودن مدرک دیپلم دبیرستان می توانند در دوره های آکادمیک دانشگاه در مقطع فوق دیپلم و کارشناسی تحصیل کنند. علاوه بر این تحصیل در کالج های کانادا و آموزش در دوره های یک تا چهار ساله با دارا بودن مدرک دیپلم امکان پذیر است. دوره های کالج و کوآپ کانادا به لحاظ عملی و کارآموزی بودن دوره ها و همچنین جذب سریع بازار کار از بهترین گزینه ها برای تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم می باشد.

 

تحصیل پزشکی در کانادا و ویزا تحصیلی کانادا 

متقاضیان مهاجرت پزشکی کانادا و اخذ ویزا تحصیلی کانادا با مدرک دیپلم، بعد از اخذ پذیرش از دانشگاه های کشور کانادا، باید برای اخذ ویزا تحصیلی و مجوز تحصیل در کانادا (study permit) اقدام نمایند. اخذ پذیرش از دانشگاه های مورد تایید لیست DLI (Designated Learning Institution) کانادا که مورد تایید دولت فدرال کانادا است بسیار مهم است زیرا در غیر این صورت به متقاضی مجوز تحصیل اعطا نمیشود. 

 

نکته: داشتن نامه تمکن مالی جهت اثبات اینکه متقاضی توانایی پرداخت هزینه زندگی در کانادا و تحصیل در کشور کانادا را دارد بسیار مهم است.

نکته:  از دیگر مواردی که بسیار به آن اشاره شده است، عدم وجود وقفه و گپ زمانی بیش از سه سال از اخذ مدرک دیپلم است. این مورد به معنی داشتن سن مناسب برای تحصیل است و یکی دیگر از شرایط تایید ویزا تحصیلی دیپلم شما را میتوان شرط سنی دانست.

نکته: شما باید در ابتدا اثبات کنید که قصدتان از مهاجرت به کانادا تحصیل است و اقامت دائم نیست. اما این بدین معنا نیست که شما نمیتوانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید.

 

آیا ویزا تحصیل پزشکی کانادا با مدرک دیپلم به اقامت دائم کانادا ختم میشود؟

بله میشود،  اما باید بدانید که اخذ ویزا تحصیلی به شما اجازه اقامت دائم نمیدهد و این ورود به بازار کار و اخذ ویزا کاری کانادا است که باعث میشود شما بتوانید پس از گذشت چند سال کار در کانادا بتوانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. پس در هنگام اخذ ویزا تحصیلی کانادا برای آغاز تحصیلات باید اثبات کنید که قصد شما از اخذ این ویزا تحصیل است، اما پس از اتمام تحصیلات و اخذ وبزا کاری کانادا و ورود به بازار کاری کشور کانادا شما میتوانید اقامت دائم کشور را دریافت کنید.

 

مدارک لازم برای تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم

یکی از شروط اولیه برای مهاجرت به هر کشوری داشتن مهارت زبانی برای ارتباط با دیگران است. کشور کانادا کشوری است که دو زبان فرانسوی و انگلیسی زبان های رسمی این کشور است. پس باید مدرک آزمون مورد تایید دولت کانادا برای یکی از دو زبان فرانسوی و انگلیسی را حتما دارا باشید. برای زبان انگلیسی آزمون های آیلس و تافل مورد تاغیید هستند و داشتن مدارکی که اثبات کنید شما نمره 6.5 یا 7 را دارا هستید بسیار مهم است.

نکته:  اگر متقاضی فاقد مدرک مهارت زبان انگلیسی مورد تایید دانشگاه کانادا باشد، می تواند با اخذ پذیرش مشروط تحصیل در دانشگاه های کانادا را با دارا بودن مدرک دیپلم شروع کند..

 

تحصیل در مقطع کارشناسی کانادا با مدرک دیپلم

میدانید که شرط سنی، نبودن وقفه و گپ بیش از سه سال از دریافت دیپلم، تمکن مالی، دارا بودن معدل بالا دیپلم و مهارت های زبانی از الزامات مهاجرت تحصیلی با مدرک دیپلم یه کشور کانادا است. پس با داشتن مدارک و شرایط فوق میتوانید ویزا تحصیلی کانادا را دریافت کنید. اما خوب است که بدانید هزینه سالیانه تحصیل در کالج های کانادا، چیزی در حدود 12 هزار دلار کانادا تا 18 هزار دلار کانادا است. همچنین دانشجو اجازه 20 ساعت ضمن تحصیل را در هفته دارا است که به او کمک میکند برای تامین هزینه های زندگی وتحصیل. همچنین ویزا همراه نیز تعلق میگیرد که این بدین معناست که همراه متقاضی میتواند بدون محدودیت کار کند و در تامین مخارج زندگی و تحصیل کمک شایانی کند.

 

تحصیل در دوره پزشکی کانادا با مدرک دیپلم

از جمله شرایط لازم برای تحصیل در دوره های پزشکی کانادا دارا بود ن مدرک علوم پایه و سپس گذر از آزمون MCAT میباشد. در واقع میتوان گفت که تحصیل با مدرک دیپلم در کانادا امکان پذبر نیست اما بدین معنا نیست که شما نمیتوانید با مدرک دیپلم در کانادا به تحصیل پزشکی مشغول شوید. شما با گذراندن دوره علوم پایه که میتواند از 3 تا 4 سال باشد و همچنین دارا بودن نمره لازم برای آزمون MCAT، میتوانید وارد دانشگاه های پزشکی کانادا شوید.

 

تحصیل پزشکی در کانادا چند سال است؟

تحصیل پزشکی در کانادا کمی طولانی تر از باقی کشور ها است، اما با توجه به تحصیل در بهترین دانشگاه های جهان و ارزش بالای مدرک، بازار کار خوب کشور کانادا و اجازه کار ضمن خدمت، پزشکان اینگونه مهاجرت را بسیار مورد استقبال قرار میدهند. متقاضیان مهاجرت پزشکی به کشور کانادا باید در دوره علوم پایه کانادا شرکت کردند که این یک دوره 4 ساله است. پس از اتمام دوره علوم پایه و دریافت لیسانس آن، یک دوره تحصیلی 3 یا 5 سال تحصیل که بسته به رشته و تخصص انتخاب شده میتواند متفاوت باشد و 2 سال رزیدنتی و در نهایت یک دوره 9 یا 11 ساله برای اخذ مدرک پزشکی از کشور کانادا را شامل میشود. 

 

تحصیل در کالج های کانادا

کانادا کشوری است که به صورت کلی دارای سطح دانشگاهی و تحصیلی بالایی است. از این رو کالج های اسن کشور هم دارای رتبه های خوبه در زمینه کاری خود هستند. کالج های کانادا در رشته های فنی خدمات ارائه میدهند و یکی از مزیت های عالی تحصیل در کالج های کانادا ورود بدون وقفه پس از فارغ التحصیلی به بازار کار کانادا است. پس اگر قصد تحصیل و شروع کار سریع در بازار کار کانادا با مدرک دیپلم را دارید، تحصیل در کالج های کانادا نیز میتواند راه بسیار خوبی برای شما باشد.

 

در ادامه با برخی از بهترین کالج های کانادا آشنا میشویم.

  • کالج سنکا:  این کالج که در شهر تورنتو قرار دارد، دارای دوره های تمام وقت، پاره وقت، دوره های 1، 2، 3 و 4 ساله می باشد. متقاضیان با دارا بودن مدرک دیپلم می توانند در دوره های حسابداری، زیست فناوری، مدیریت پروژه، تجارت بین الملل، بازاریابی، علوم کامپیوتر و غیره آموزش ببینند.
  • کالج هامبر: این کالج که در شهر تورنتو قرار دارد، دارای 150 برنامه تحصیلی آموزشی دیپلم، کارشناسی و گواهی نامه عملی می باشد.
  • کالج جرج براون:  این کالج در شهر تورنتو قرار دارد و از لحاظ تعداد فارغ التحصیلان در رتبه بالایی قرار دارد. برنامه های آموزشی این کالج شامل مهندسی، فناوری ساخت، علوم بهداشتی، هتلداری و آشپزی می باشد.
  • کالج سنتینیال: این کالج در شهر تورنتو قرار دارد و دارای بیش از 95 برنامه آموزسی می باشد. از جمله برنامه های آموزشی این کالج می توان به دوره های مهندسی، هنری، مطالعات اجتماعی، تجارت و بازرگانی، هتلداری و حمل و نقل اشاره کرد.
  • کالج رد ریور: این کالج که در ایالت منیتوبا قرار دارد، دارای بیش از 200 برنامه آموزشی است. در حدود 95% فارغ التحصیلان این کالج جذب بازار کار و اشتغال کانادا می شوند.

 

تحصیل با مدرک دیپلم در دور کوآپ کانادا

یکی از دوره های بسیار عالی برای مهاجرت تحصیلی-کاری به کانادا با مدرک دیپلم، دوره کوآپ میباشد. به صورت کلی دوره کوآپ کانادا از دو بخش کار و تحصیل تشکیل شده است. در این دوره که میتواند از 1 تا 3 سال باشد، متقاضی به تحصیل و کار در کانادا میپردازد. تحصیل در دوره های کوآپ با مدرک دیپلم را میتوان از بهترین فرصت های مهاجرت برشمرد. هزینه تحصیل در این دوره ها بسته به زمان دوره میتواند از 12 هزار دلار کانادا تا 25 هزار دلار کانادا باشد. اما متقاضیان با کار در حین این دوره ها میتوانند درآمد 2 الی 3 هزار دلاری (دلار کانادا) را داشته باشند. این دوره 3 سال به طول می انجامد و متقاضی باید 18 ماه دوره تحصیلی و 18 ماه دوره کارورزی را پشت سر بگذارد. دوره های کوآپ کانادا شامل دوره های پرستاری، مدیریت هتل داری، طراحی داخلی، بازاریابی دیجیتالی و علوم کامپیوتر و IT می باشد. متقاضیان دوره کوآپ پرستاری کانادا پس از 3 سال میتوانند اقامت دائم کانادا را نیز کسب کنند. همچنین هزینه شرکت در دوره های کوآپ پرستاری کانادا چیزی در حدود 18 هزار دلار کانادایی است.

 

تحصیل در کانادا با معدل پایین دیپلم

گفته شد که از مهم ترین شرایط تحصیل در کانادا داشتن معدل بالای دیپلم است، اما مسئولین دانشگاهی کانادا بر این موضوع واقف هستند که صرف معدل پایین دیپلم دال بر عدم تیز هوشی فرد نیست، پس برای جبران نمرات پایین راه های دیگری پیش پای متقاضیان قرار داده است. متقاضیان میتوانند با ارائه مدارکی معدل پایین دیپلم خود را جبران نموده و به تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم بپردازند. از جمله این مدارک میتواند به این موارد اشاره نمود:

  • ارائه رزومه و سوابق کاری، علمی و تحصیلی که نشان دهنده تجربه عملی متقاضی در دوره های کارآموزی، عملی و پروژه های علمی می باشد.
  • ارائه نتیجه آزمون های بین المللی GMAT و GRE به منظور ارزیابی توانایی علمی متقاضیان و افزایش احتمال تحصیل در کانادا با معدل پایین حائز اهمیت فراوانی است.
  • شرکت در دوره های آمادگی Pathway Programs برای کسب آمادگی قبل از شروع تحصیل در دانشگاه دیگر روش جبران معدل پایین دیپلم می باشد.

 

بورسیه دانشگاهی کانادا برای متقاضیان با مدرک دیپلم

کشور کانادا اغلب بورسیه های خود را در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ارائه مینماید. اما برخی بورسیه ها نیز برای افراد دارای مدرک دیپلم نیز در نظر گرفته شده است. اخذ اینگونه بورسیه شرط صلاحیت علمی بالا و شایستگی تحصیلی را داراست.

 

ویزا همراه متقاضیان تحصیل در کشور کانادا

گفته شد که به متقاضیان تحصیل در کشور کانادا ویزا همراه تعلق میگیرد و فرد میتواند همسر و فرزندان زیر 18 سال را همراه خود به کشور کانادا ببرند. این ویزا به همراهان فرد اجازه کار و تحصیل در کشور کانادا را میدهد. بر این اساس همسر فرد با دریافت مجوز OWP (Open Work Permit) میتواند به کار بدون محدودیت در کانادا مشغول شود. همچنین فرزندان فرد نیز میتوانند به صورت رایگان در مدارس دولتی کانادا مشغول به تحصیلی شوند.

 

کار پس از فارغ التحصیلی در کانادا

دانشجویان پس از اتمام تحصیلات خود در دوره های کوآپ، کالج و یا تحصیلات دانشگاهی میتوانند شروع به پیدا کردن کار کنند و ویزا کاری PGWP (Canadian Post Graduate Work Permit) کانادا را دریافت کنند. متقاضیان با تحصیل بیش از 9 ماه در کشور کانادا اجازه کار 3 ساله را در کشور کانادا دارند

 

اخذ تابعیت کشور کانادا

پیش تر گفته شد که با اخذ ویزا تحصیلی کانادا شما نمیتوانید اقامت دائم کانادا را کسب کنید، بلکه با ورود به بازار کاری این کشور و اخذ ویزا کاری کانادا و مشغول به کار شدن در کانادا و با پراخت منظم سه ساله مالیات، میتوانید اقامت دائم کانادا را بدست آورید. این پیش مقدمه ای برای اخذ تابعیت کانادا است و با دارا بودن شرایط زیر شما میتوانید تابعیت کانادا را نیز بدست آورید.

 

  1. تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه
  2. اقامت در کانادا، حداقل سه سال از پنج سال
  3. پرداخت منظم مالیات، حداقل سه سال از پنج سال

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره های تخصصی برای مهاجرت به کانادا، اخذ ویزا تحصیلی کانادا و اخذ ویزا کاری کانادا با موسسه بین المللی راد تماس بگیرید.

 

آیا امکان تحصیل در کانادا با مدرک  دیپلم وجود دارد؟

بله، شما میتوانید با تحصیل در دوره های فنی کالج های کانادا و دوره های کوآپ کانادا و همچنین تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد کانادا

 

آیا امکان تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک دیپلم وجود دارد؟

خیر، تحصیل پزشکی کانادا در دوره کارشناسی ارشد ممکن است و متقاضی باید دارای مدارک علوم پایه باشد و ار آزمون MCAT گذر کرده باشد.

 

هزینه تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم در دوره کارشناسی چقدر است؟

هزینه تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم، سالیانه چیزی در حدود 12 هزار دلار کانادا تا 18 هزار دلار کانادا است.

 

هزینه تحصیل در دوره کوآپ کانادا با مدرک دیپلم چقدر است؟

بسته به زمان دوره از 12 هزار تا 25 هزار دلار کانادایی

 

دوره های کوآپ کانادا شامل چه دوره هایی است؟

شامل دوره های پرستاری، مدیریت هتلداری، طراحی داخلی، بازاریابی دیجیتالی و علوم کامپیوتر و IT می باشد.

 

آیا امکان اخذ اقامت دائم کانادا با با تحصیل در دوره کوآپ کانادا وجود دارد؟

متقاضیان دوره پرستاری کوآپ، پس از گذشت 3 سال میتوانند برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

 

آیا با تحصیل در کشور کانادا با مدرک دیپلم، ویزا همراه به متقاضی تعلق میگیرد؟

بله، با اخذ ویزا تحصیلی کانادا، متقاضی میتواند همسر و فرزندان زیر 18 سال را همراه خود به کشور کانادا ببرد.

 

آیا امکان کار برای با ویزا همراه کانادا وجود دارد؟

بله، همسر متقاضی با دریافت مجوز OWP (Open Work Permit) میتواند بدون محدودیت به کار در کشور کانادا بپردازد.

 

شرایط لازم برای اخذ تابعیت کانادا چیست؟

تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه، اقامت در کانادا، حداقل سه سال از پنج سال و پرداخت منظم مالیات، حداقل سه سال از پنج سال

ارسال نظر و نظرات ثبت شده

سایر مقالات

10 / 10
از 1 کاربر
تحصیل پزشکی در دانشگاه خاور نزدیک

تحصیل پزشکی در دانشگاه خاور نزدیک

با خواندن این مطلب اطلاعات کامل در مورد تحصیل پزشکی در دانشگاه خاور نزدیک و تحصیل رشته های پزشکی در ...
مهاجرت پزشکان به نوا اسکوشیا

مهاجرت پزشکان به نوا اسکوشیا

مهاجرت پزشکان به کانادا همیشه یکی از گزینه‌های جذاب برای پزشکان بوده است. استان نوا اسکوشیا در ...
برنامه مهاجرت کاری به نوا اسکوشیا

برنامه مهاجرت کاری به نوا اسکوشیا

کانادا یکی از کشور های مهاجر پذیر بوده و از طرف مهاجران ایرانی پرطرفدار است. اگر به فکر مهاجرت به کا ...
تحصیل داروسازی در فرانسه

تحصیل داروسازی در فرانسه

داروسازی از رشته های محبوب بین علاقه مندان تحصیلات پزشکی است. همچنین در سال های اخیر متقاضیان زیادی ...
تحصیل پزشکی در کشور های حوزه خلیج فارس

تحصیل پزشکی در کشور های حوزه خلیج فارس

کشور های حاشیه خلیج فارس یا به اصطلاح کشور های عربی جزوی از کشور های بسیار سرمایه دار و ثروتمند هستن ...
کار پزشکی در انگلستان

کار پزشکی در انگلستان

کار پزشکان در انگلستان در سال های اخیر کشور انگلستان (مهاجرت به انگلستان) به دلیل نیاز شدید به کادر ...
داروسازی در کانادا

داروسازی در کانادا

زمانی که در کانادا داروسازی می‌خوانید، آماده می‌شوید تا در داروخانه‌ها، بیمارستان&zwn ...
پردرآمدترین کشورها برای پرستاران

پردرآمدترین کشورها برای پرستاران

مانند بسیاری از مشاغل در مراقبت های بهداشتی، پرستاری یکی از پربارترین مشاغلی است که می توانید در نظر ...
دانشگاه های پزشکی سوئد

دانشگاه های پزشکی سوئد

کشور سوئد یکی از بهترین کشور ها برای تحصیل پزشکی محسوب میشود. این کشور با دارا بودن دانشگاه های پزشک ...
تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک دیپلم

تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک دیپلم

کانادا در سال های اخیر به مقصد بسیاری از افراد برای مهاجرت تبدیل شده است. یکی از روش های مورد توجه ا ...
درآمد پزشکان در کدام کشورها بیشتر میباشد؟

درآمد پزشکان در کدام کشورها بیشتر میباشد؟

در بسیاری از نقاط جهان، کمبود قابل توجهی از پزشکان و پرستاران وجود دارد، که بر سیستم‌های مراقبت ...
کاریابی پزشکان و دندان پزشکان در ایرلند

کاریابی پزشکان و دندان پزشکان در ایرلند

بسیاری از پزشکان و دندان پزشکان ایرانی برای کاریابی و مهاجرت کشور ایرلند را انتخاب مینمایند. ایرلند ...
بهترین کشور ها برای مهاجرت پزشکان عمومی

بهترین کشور ها برای مهاجرت پزشکان عمومی

میدانیم پزشکان در سراسر جهان، از حقوق و مزایای بالایی برخوردارند و این به این دلیل است که آنها برای ...
بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان ایرانی

بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان ایرانی

کشور های زیادی با حقوق و مزایای بالا برای مهاجرت پزشکان وجود دارد اما در این بین بعضی کشور ها برای م ...
تحصیل پزشکی در کانادا چند ساله است؟

تحصیل پزشکی در کانادا چند ساله است؟

تحصیل پزشکی در کانادا چقد طول میکشد؟ متقاضیان تحصیل پزشکی در کانادا ممکن است مدرک دیپلم خود را از کش ...
در آمد پزشکان متخصص در انگلستان

در آمد پزشکان متخصص در انگلستان

کشور انگلستان با دارا بودن سیستم اقتصادی قوی و نیاز به پزشک و کادر درمان، شرایط و امتیازات خوبی برای ...
دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در این نوشتار قصد داریم در مورد دانشگاه های مورد تایید وز ...
نحوه ارزشیابی مدارک پزشکی در وزارت بهداشت ایران

نحوه ارزشیابی مدارک پزشکی در وزارت بهداشت ایران

بسیاری ازدانش آموزان کشورمان که قصد تحصیل پزشکی و دندان پزشکی و یا سایر رشته های پیراپزشکی را دارند، ...
بورسیه های پزشکی در انگلستان

بورسیه های پزشکی در انگلستان

رویای بسیار رایج بسیاری از جوانان فارغ التحصیل دبیرستان و فارغ التحصیلان جوان از کشورهای در حال توسع ...
تحصیل پزشکی در اتریش

تحصیل پزشکی در اتریش

در بین کشورهای اروپایی، اتریش یکی از کشورهای پیشرو در زمینه علمی و پژوهشی است، همانطور که در رتبه بن ...
تحصیل رایگان پزشکی در کانادا

تحصیل رایگان پزشکی در کانادا

تحصیل رایگان پزشکی در کانادا از دلایل بسیار مهمی که باعث می شوند تعداد زیادی از افراد رویای مهاجرت ...
تحصیل پزشکی در ایتالیا برای دانشجویان بین المللی

تحصیل پزشکی در ایتالیا برای دانشجویان بین المللی

تحصیل پزشکی در ایتالیا برای دانشجویان بین المللی ایتالیا برای مدت طولانی مرکز آموزش و فرهنگ بوده اس ...
تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک لیسانس

تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک لیسانس

تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک لیسانس کانادا در سال های اخیر به مقصد بسیاری از افراد برای مهاجرت تبد ...
تحصیل رایگان  پزشکی در آلمان

تحصیل رایگان پزشکی در آلمان

تحصیل پزشکی در آلمان، شرایط ورود، بورسیه تحصیلی رایگان   تحصیل پزشکی در آلمان، شرایط لازم برا ...
تحصیل رایگان پزشکی در اروپا

تحصیل رایگان پزشکی در اروپا

انتخاب رشته پزشکی در اروپا به صورت رایگان برای دانشجویانی که مایل به دریافت مدرک پزشکی بدون نیاز به ...
مهاجرت پزشکان، دندان پزشکان و پرستاران به کشورهای عربی

مهاجرت پزشکان، دندان پزشکان و پرستاران به کشورهای عربی

در این نوشتار قصد داریم در مورد مهاجرت پزشکان، دندان پزشکان و پرستاران به کشورهای عربی یا کشورهای حا ...
دیتا فلو Dataflow چیست ؟

دیتا فلو Dataflow چیست ؟

در ابتدا باید بگوییم که دیتا فلو چه می باشد. بسیاری از افرادی که قصد دارند به کشورهای عربی مهاجرت می ...
هزینه های مهاجرت برای پزشکان

هزینه های مهاجرت برای پزشکان

همانطور که می دانید کسانی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند میبایستی برای انجام امور مهاجرت هزی ...
مهاجرت پزشکان به انگلستان، آمریکا، کانادا و استرالیا

مهاجرت پزشکان به انگلستان، آمریکا، کانادا و استرالیا

مهاجرت پزشکان به کشورهای انگلستان، آمریکا، کانادا و استرالیا (کشورهای انگلیسی زبان) در این نوشتار س ...
تحصیل پزشکی در ایالات متحده در سال 2024

تحصیل پزشکی در ایالات متحده در سال 2024

هر سال، بیش از 40000 دانشجو برای حدود 20000 مکان در دسترس در کلاس های دانشکده های پزشکی در ایالات مت ...
مهاجرت کاری پرستاران به آلمان

مهاجرت کاری پرستاران به آلمان

چگونه می توانم شغل پرستاری در آلمان پیدا کنم؟داوطلبان اگر می خواهند به عنوان پرستار در آلمان کار کنن ...
ارزان ترین و کم هزینه ترین دانشگاه های فرانسه

ارزان ترین و کم هزینه ترین دانشگاه های فرانسه

فرانسه نه تنها یک مکان فوق العاده برای بازدید است، بلکه یک کشور عالی برای تحصیل نیز می باشد. پس از ه ...
ویزای خوداشتغالی ایتالیا

ویزای خوداشتغالی ایتالیا

اگر یک تبعه غیر اتحادیه اروپا هستید و می خواهید به ایتالیا مهاجرت کنید و به عنوان یک فرد خوداشتغال ک ...
بهترین دانشگاه های پزشکی جهان

بهترین دانشگاه های پزشکی جهان

بر اساس رتبه بندی Times Higher Education، آمریکای شمالی و اروپا دارای بهترین مدارس پزشکی در جهان هست ...
دانشگاه های پزشکی در دبی

دانشگاه های پزشکی در دبی

دبی که به خاطر بازار طلا، بناهای معماری پر زرق و برق و اقتصاد خود شهرت دارد، یکی از بهترین زیرساخت ه ...
معادل سازی مدارک پزشکان و دندانپزشکان خارجی در بلژیک

معادل سازی مدارک پزشکان و دندانپزشکان خارجی در بلژیک

مهاجرت پزشکان خارجی به کشور بلژیک و البته بیشتر کشورهای اروپایی افزایش زیادی پیدا کرده است. مهاجرت ب ...
کار پرستاری و تحصیل در نیوزلند

کار پرستاری و تحصیل در نیوزلند

کار پرستاری و تحصیل در نیوزلند در این مطلب اطلاعاتی در خصوص کار پرستاران در نیوزلند، شرایط پرستار ش ...
نحوه درخواست ویزای دانشجویی دانمارک

نحوه درخواست ویزای دانشجویی دانمارک

اگر شما یک شهروند غیر اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس هستید که قصد دارید بیش از سه ماه د ...
دکترا در کشور کانادا

دکترا در کشور کانادا

تحصیل در مقطع دکترا در کانادا در ایران از راه های بسیار پرطرفدار و مناسب برای مهاجرت به کانادا و اخذ ...
دانشگاه های برتر کشور سوئیس

دانشگاه های برتر کشور سوئیس

در ادامه این مطلب همراه ما باشید.متقاضیان تحصیل در کشور سوئیس در کنار داشتن اطلاعات در خصوص خود کشور ...
تحصیل در دانشگاه پکن چین

تحصیل در دانشگاه پکن چین

دانشگاه پکن یک دانشگاه جامع دولتی است که در زمینه تدریس و پژوهش های علوم انسانی و علوم طبیعی در سراس ...
هزینه های زندگی دانشجویی در آلمان

هزینه های زندگی دانشجویی در آلمان

اقتصاد آلمان، درمیان کشورهای جهان رتبه چهارم بزرگترین اقتصاد جهان و درمیان کشور‌های اروپایی رتب ...
کار پرستاران در آمریکا

کار پرستاران در آمریکا

در حالی که کمبود پرستاران و متخصصان مراقبت های بهداشتی وجود دارد، قوانین فعلی مهاجرت ایالات متحده می ...
4 تا از بهترین دانشکده های پزشکی در فنلاند

4 تا از بهترین دانشکده های پزشکی در فنلاند

پس از خواندن این مطلب شما اطلاعات کافی در مورد بهترین دانشگاه های پزشکی فنلاند کسب خواهید کرد   ...
تحصیل پرستاری در آمریکا

تحصیل پرستاری در آمریکا

پرستاری زمینه ای از دانش پزشکی، مهارت های عملی است. پرستاران باید در مورد اصول و روشهای مراقبت از بی ...
5 تا از بهترین دانشکده های پرستاری در بلژیک

5 تا از بهترین دانشکده های پرستاری در بلژیک

بلژیک به عنوان کشوری موفق از نظر صنعتی و اقتصادی، بهترین کشور برای شروع هر شغلی از جمله پرستاری است. ...
اطلاعات تکمیلی در مورد ویزای سوئد

اطلاعات تکمیلی در مورد ویزای سوئد

آیا برای سفر به سوئد به ویزا نیاز دارم؟ سوئد از سال 1995 عضو اتحادیه اروپا است. این کشور در منطقه شن ...
ویزای تجاری سوئیس

ویزای تجاری سوئیس

از آنجایی که سوئیس بخشی از حوزه شینگن است، ویزای تجاری سوئیس یکی از انواع ویزای شینگن سوئیس است. اما ...
ویزای کارآفرینی اسپانیا

ویزای کارآفرینی اسپانیا

در این مقاله فرآیند درخواست و الزامات ویزای کارآفرینی اسپانیا توضیح داده خواهد شد.ویزای کارآفرینی اس ...
وام دانشجویی و امور مالی برای دانشجویان در خارج از کشور

وام دانشجویی و امور مالی برای دانشجویان در خارج از کشور

وقتی نوبت به تامین مالی مدرک شما می رسد، خواهید دید که گزینه های مالی زیادی برای دانشجویان در دسترس ...